5/03/2015

Biało-niebieska wzorzysta sukienka, jeansowa kurtka i zegarek

Kolejna biała sukienka trafiła do mojej szafy :) Spodobała mi się ze względu na oryginalny niebieski wzór, który zdobi materiał. Takie nadruki bez wątpienia przyciągają uwagę i pozwalają wyróżnić się z tłumu. Choć sukienka jest dość elegancka, postanowiłam założyć do niej zwyczajną jeansową kurtkę. Dzięki temu moja stylizacja świetnie nadaje się do noszenia na co dzień, a nie tylko na szczególne okazje.

English version:
This is next white dress that I bought last time. You can find it at Oasap.com. An original blue pattern attracts attention and allows stand out from the crowd. Although my dress is elegant, I decided to wear thereto a simple denim jacket from Sheinside.com. Thanks to it, my outfit is perfect to wear every day, not just on special occasions.









Jeansowa kurtka - Sheinside.com
Biało-niebieska sukienka - Oasap.com
 Zegarek DanielWellington.com

11 comments:

  1. Biały z niebieskim to jedno z moich ulubionych połączeń, genialna sukienka! :)

    ReplyDelete
  2. Wyglądasz jak Księżna Kate zaraz po zaprezentowaniu światu Royal Baby II xp A w tle to Buckingham ;)

    ReplyDelete
  3. Wow!
    jak ten print się tu ładnie z bielą skontrastował!

    ja mam z kolei skojarzenia nie z Książną Kate, a z ludowościa, z naszą polską kulturą ludową i z takimi strojami :)
    w sam raz dla takiej młodej istoty o klasycznej urodzie!

    ReplyDelete
  4. Przepiękna sukienka! Już od dawna podobają mi się takie niebieskie wzory na białym tle :))

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: I HAVE BEEN TO PARADISE, zapraszam!

    ReplyDelete
  5. Faktycznie dzieki kurtce wyglada na codzienna stylizacje. Odgrywa tu bardzo wazna role, gdyz wedlug mnie podkresla nadzwyczajny wzor i codzienna elegancje:)

    ReplyDelete
  6. Pięknie wyglądasz w tej wzorzystej sukience :-)

    ReplyDelete
  7. Super żywo wyszły te kolory na tej sukience. Dobry kontrast z białym i kurteczki. Dla mnie białe rzeczy są uciążliwe, bo mam tendencję do szybkiego brudzenia ale prezentują się na Tobie wyjątkowo ślicznie.

    ReplyDelete
  8. Ładna i bardzo dziewczęca stylizacja :)

    our-womenly-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. śliczna sukienka ! chętnie bym ją przygarnęła :)

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)